1.1
Details
Customer service
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Value for money
Warranty
0 comments

Horrible experience with the product and customer service. Just got off the phone with the corporate general manager Ray.

I purchased The Abigail couch manufactured by Jonathan Louis. It was one of the most expensive couches in stock, but we spent the money because we wanted a quality product. Within a few short months of purchasing it the cushions went flat. We contacted the warranty department and the sent out someone to look at them.

They, living spaces decided they should have the manufacturer replace the cushions. I got the cushions on 7/18/2018 and they are already flat. I called back Living Spaces and my couch is out of warranty...one month and 7 days to be exact. Apparently there is nothing that they can do.

I asked about customer service to the client and they simply applied it is out of warranty there is nothing we can do. We have purchased thousands of dollars of furniture from Living Spaces and there is nothing that they can do. I do not recommend you shop at Living Spaces, they do not sell quality furniture that can withstand even 1 year of use. The manufactures they use Jonathan Louis in my case are not quality either.

Again, the couch I purchased was the Abbigail (on the higher price side) made by Jonathan Louis. Do not buy it you will be disappointed and out of luck.

Product or Service Mentioned: Living Spaces Sofa.

Reason of review: Bad quality.

Monetary Loss: $1365.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Quality of product and warranty, Quality of furniture and warranty.

Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 17.
Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel

You May Also Like